Werken in de Leidse Regio
  • HOME
  • VACATURES
  • STAGES
  • ORGANISATIES
    • GEMEENTE LEIDEN
    • GEMEENTE LEIDERDORP
    • GEMEENTE OEGSTGEEST
    • GEMEENTE ZOETERWOUDE
  • WAT BIEDEN WIJ
  • CONTACT
  • Menu Menu

VIND JE BAAN BIJ GEMEENTE LEIDERDORP

Over Gemeente Leiderdorp

Gemeente Leiderdorp stimuleert de kennis van onze inwoners, instellingen en ondernemers. Wij werken bevlogen en zijn behulpzaam. Onze nieuwsgierige instelling biedt ruimte om met oplossingen te komen. Zo kan iedereen tot bloei komen. Vertrouwen, respect en verbinding zijn altijd ons vertrekpunt. We luisteren en handelen vanuit sterke betrokkenheid bij onze omgeving. Op onze polders zijn we bijzonder trots, we willen die voor iedereen in de regio beter toegankelijk maken. Vanuit een energieke en toegankelijke werkomgeving is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en nieuwe kansen. Wendbaar en flexibel werken zit ons in het bloed waardoor we met een open en kritische blik onze dienstverlenende taken kunnen volbrengen. We moedigen nieuwe ontwikkelingen en verbeteringen aan. Initiatieven met lef. Mede daarom wonen, werken en leven mensen hier graag. Onze ambitie is actief verbinden en blijvend vernieuwen in een kansrijke omgeving.

Bekijk vacatures

Collega’s Gemeente Leiderdorp

Anita

Klantcontactmedewerker

Yvette

Managementassistent

Rob

Werfbeheerder

Vacatures bij Gemeente Leiderdorp

Medewerker klantcontactcentrum (KCC)
Standplaats: Leiderdorp
Niveau: MBO
Uren per week: 26 uur
Sluitingsdatum: 08-07-2025
Bekijk vacature
wat als je graag mensen helpt, houdt van afwisseling en moeiteloos schakelt tussen verschillende taken en systemen? in de functie van medewerker kcc bij de gemeente leiderdorp draait alles om contact, flexibiliteit en samenwerken. geen dag is hetzelfde, en precies dat maakt het werk leuk. herken jij jezelf in dit plaatje? dan maken wij graag kennis met jou!   wat ga je doen als medewerker klantcontact? als medewerker klantcontact ben je het eerste aanspreekpunt van onze gemeente. je werkt flexibel afwisselend aan de telefoon, achter de receptie en aan de balie van burgerzaken - precies die afwisseling die jouw werkdag interessant maakt!je helpt inwoners, ondernemers en organisaties via telefoon, balie, receptie of digitaal. van geboorteaangifte tot bouwvergunning, van paspoortaanvraag tot melding over een kapotte stoeptegel - jij regelt het of weet precies waar je ze moet doorverwijzen. door de juiste vragen te stellen, ontdek je wat mensen écht nodig hebben en begeleid je hen naar de beste oplossing. soms is dat een snelle doorverwijzing, soms neem je zelf direct actie.wat maakt jouw werk extra leuk? geen dag is hetzelfde: de ene keer help je een kersverse vader of moeder met een geboorteaangifte, de volgende keer beantwoord je vragen over de nieuwe speeltuin in de wijk. collega ziek of drukte bij de balie? jij springt flexibel bij waar het nodig is.  waarom kiezen voor deze functie? collega’s vertellen: “er gebeurt altijd wel iets interessants. de variatie in het werk en vooral het contact wat je dagelijks hebt met de inwoners van leiderdorp, maakt deze baan superleuk. en omdat je verschillende werkzaamheden doet én op verschillende werkplekken zit op een dag, verveelt het nooit.”  dit krijg jij salaris tot maximaal € 3.595,00 (schaal 6) bruto per maand plus 17,05% individueel keuze budget. een contract voor 26 uur per week voor één jaar met uitzicht op een vast contract. pensioenregeling via abp en tegemoetkoming zorgverzekering. hybride werkomgeving met moderne faciliteiten (laptop, telefoon) en een budget om je thuiswerkplek in te richten. thuiswerkvergoeding van € 3,00 netto per dag. een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer als je binnen een straal van 40 kilometer woont, óf maak gebruik van een ns-business card. uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden met trainingen en opleidingen. gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof boven op de wettelijke regeling. een collegiale werkomgeving met korte lijnen, waar we samen werken voor onze inwoners. ons gemeentehuis is goed bereikbaar met de auto en het ov én we beschikken over gratis parkeergelegenheid. er is meer. bekijk hier het overzicht van alle arbeidsvoorwaarden. dit neem jij mee jij bent iemand die écht geïnteresseerd is in mensen en hun verhalen. je werkt nauwkeurig en proactief en blijft rustig en stressbestendig als het druk wordt. moeiteloos schakel je tussen verschillende taken én systemen. voor jou is flexibiliteit een kracht - vandaag telefoon, morgen balie, overmorgen bijspringen waar nodig. je werkt graag zelfstandig maar bent ook een echte teamspeler die graag meedenkt in oplossingen. verder vragen wij van jou: mbo+ werk- en denkniveau. aantoonbare werkervaring in een klantcontactcentrum. uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en verantwoordelijkheidsgevoel. jouw werkweek: je werkt flexibel 26 uur verdeeld over vier dagen: dinsdagochtend en vrijdagochtend en woensdag en donderdag de hele dag. ook werk je regelmatig op woensdagavond (avondopenstelling). ons team je komt te werken in team klantcontact, onderdeel van het serviceplein. het serviceplein bestaat uit de teams burgerzaken en klantcontact. wij werken gericht samen om onze inwoners centraal te zetten. onze dienstverlening wordt bepaald door de vraag van de inwoner. het serviceplein is de ingang voor vragen van inwoners, ondernemers en instellingen en biedt service bij het verkrijgen van producten en verwerken van aangifte (zoals geboorte, huwelijk en overlijden, akte burgerlijke stand, uittreksels, reisdocumenten) en verstrekken van informatie van/over de gemeenten. 
Allround medewerker uitvoering -Groenonderhoud
Standplaats: Leiderdorp
Niveau: MBO
Uren per week: 36 uur
Sluitingsdatum: 06-07-2025
Bekijk vacature
ben jij iemand die graag buiten werkt en wil bijdragen aan een mooie leefomgeving? als allround medewerker groenonderhoud bij gemeente leiderdorp zorg je samen met je collega's voor het onderhoud van al het openbaar groen. van parken tot plantsoenen – jij houdt leiderdorp groen en leefbaar!  wat ga je doen als allround medewerker uitvoering? jij bent samen met je collega's verantwoordelijk voor een groen leiderdorp. jij bent een flexibele medewerker die zelfstandig onderhoud aan de openbare ruimte (beheer, onderhoud en renovatie in de groenvoorziening) uitvoert. je verricht waar nodig andere voorkomende werkzaamheden in de openbare ruimte en signaleert en meldt gebreken. je verricht klein onderhoud aan materiaal en materieel. daarnaast handel je klachten of meldingen af en staat burgers op een klantvriendelijke wijze te woord.je vindt het geen probleem om in het weekend (kinderboerderij, milieustraat) te werken en bij calamiteiten en gladheidsbestrijding ben je bereid om beschikbaarheidsdiensten te draaien.  waarom kiezen voor deze functie? gemeente leiderdorp beschikt over een eigen kleinschalige buitendienst die afwisselende werkzaamheden uitvoert. samenwerking met andere collega’s is hierbij het toverwoord. door de afwisseling leer je veel verschillende aspecten van de verschillende vakgebieden. bovendien biedt leiderdorp de mogelijkheid tot scholing. denk hierbij aan cursussen op je eigen vakgebied, maar ook de mogelijkheid om een mbo-studie te volgen. dit krijg jij een maandsalaris van maximaal € 3.436,00 bruto (schaal 5), plus 17,05% individueel keuze budget. een contract voor 36 uur per week voor één jaar met uitzicht op een vast contract. pensioenregeling via abp en tegemoetkoming zorgverzekering. een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer als je binnen een straal van 40 kilometer woont, óf maak gebruik van een ns-business card. uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden met trainingen en opleidingen. er is meer. bekijk hier het overzicht van alle arbeidsvoorwaarden.  dit neem jij mee je bent fysiek sterk, betrouwbaar en flexibel. ook ben je sociaal en neem je verantwoordelijkheid. inwoners van leiderdorp kunnen bij jou terecht met vragen. verder vragen wij: een geldig rijbewijs b. goede beheersing van de nederlandse taal. je bent behulpzaam en nieuwsgierig. je werkt goed samen met je collega’s. je pakt zelf dingen op en helpt je collega’s uit je team als dat nodig is. ons team team groenonderhoud bestaat uit 14 medewerkers en heeft als kerntaak het openbaar groen in de openbare ruimte te onderhouden. naast de directe collega’s van team groenonderhoud zijn de medewerkers van de begraafplaats en het park de houtkamp ook onderdeel van het team. bij het uitvoeren van deze taken is een goede samenwerking een vereiste. daarnaast ondersteunen wij waar nodig andere teams, bijvoorbeeld bij verkiezingen en gladheidsbestrijding.
Meld je aan voor de jobalert!

Blijf up to date met de nieuwste vacatures.

Onze kernwaarden


Vertrouwen

Bevlogen

Behulpzaam

Respect

Eigenaarschap

Lef

Nieuwsgierig
©2025 Werken in de Leidse Regio | Disclaimer | Privacybeleid
Scroll to top