Anita
Ruim 5 jaar geleden kwam ik via een uitzendbureau bij de gemeente Leiderdorp terecht. Niet echt een bewuste keuze, maar vanuit mijn dienstverleningsachtergrond in het bankwezen, wel een logische stap. Op het moment dat ik binnenkwam, werd net de functie klantcontactmedewerker geïntroduceerd. Dat houdt in dat je zowel aan de receptie(balie), bij burgerzaken of aan de telefoon werkzaam bent. Het directe en indirecte contact met de inwoner en de afwisseling zorgt ervoor dat het nooit saai is.
We hebben een geweldig, professioneel en sterk team. We begonnen ongeveer tegelijkertijd en zijn daardoor als team gegroeid en goed op elkaar ingespeeld. Ondanks dat we allemaal een verschillende achtergrond hebben, klikt het heel goed. We staan voor elkaar en we gaan voor elkaar. Met onze humor kunnen we lastige momenten goed opvangen en verwerken. We zijn de verbinding tussen onze collega’s en de inwoners. Het voelt fijn als vragen netjes en snel afgehandeld worden. Wij horen dat ook terug.
Het mooiste vind ik dat we als team het gezicht en aanspreekpunt zijn van de gemeente Leiderdorp. We krijgen soms de gekste vragen of verzoeken. Waar mogelijk, zetten we een tandje bij en dat levert nog wel eens een lekkere taart op. Superleuk toch?